torsdag 29 september 2011

Vi tentarpluggar

Idag och igår har jag legat med boken framför näsan för att försöka bli lite klokare på Marx, Weber och Durkheim. Men jag vet inte om jag har blivit det :). Nu på morgonen så tog vi en skön väldigt lugn promenad i skogen och bara njöt av solen. Försökte få till lite familjekort också men som ni ser så gick det inte allt för bra :) Men man får skylla sig själv då jag varken hade nått kul eller gott med mig. Men de är söta kamelerna. Nu ska vi luncha lite för att förflytta oss ut i solen med boken. För det är ju ett härligt höstväder idag.


5 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Blev ett rätt häftigt kort ändå på kamelerna. Dom ser verkligen att var helt ointresserade av mattens fotande ;)

Lycka till med pluggandet :)

Foxylady sa...

Min dag och helg ska också ägnas åt plugg. mkt nu.

Märket på godiset är Ziwi Peak
Har en länk här:
http://foderbilen.se/ziwi-peak-dog-treats-venison-and-fish-454g.html
Det finns olika sorter.

Det verkar faktiskt fungera bra med hennes känsliga mage också. 8D

Anonym sa...

Ziwi peak är en höjdare kan jag säga. Mina hundar är tokiga i detta godis. Jag blir inte avundsjuk när jag läser om ditt pluggande. Man blir liksom aldrig ledig när man pluggar. Fin artikel du skrivit i "appell" om dina vovvar.

Arlo sa...

Sällan har vi sett ett så ofotogeniskt gäng kameler!

Cajsa och Ozzy sa...

haha va nonchalanta de såg ut där=)