måndag 19 september 2011

Alla sover som stockar

Jag kan inte förstå varför ingen just idag inte möter mig av glädje och säger att det här är bästa dagen i mitt liv. Alltid när jag går upp möts jag av en halvhysterisk kamel som säger att nu jävlar vill jag gå ut och det var härligt att se dig matte. Men idag ingenting, inte en svansvift ingenting. Kan det vara så att de leker kurragömma och låtsas som att vi finns inte. För det kan väl inte vara så att de vet att det REGNAR ;)

Fast jag måste säga att det här bemötandet på morgonen är lite mer behagligt än att någon står och låter bredvid toaletten. För jättenödig tror jag knappast att kamelen är som den brukar ha kissat senast för 8 timmar sedan innan jag la mig och inte har väckt mig heller.

1 kommentar:

Ann-Margret o Vinja sa...

Så du har också lika dåligt väder hos dig. Här regnar det och blåser, ingen höjdare alls när man tänkt ta en promenad innan jag börjar jobba.
Fast fortsätter det så här så kanske det blir en vilodag, är ju inte helt fel ibland det heller.

Hoppas du får bättre väder hos dig så du får med dina kameler ut.

Kram