söndag 4 september 2011

Tränat lite

Igår kväll fick vi ett litet ryck och tränade lite. Vi tränade bara på fotgående och jag tycker att det gick rätt bra.

Maysan gick som en klocka och slängde faktiskt in baken fort någon gång. Vilket aldrig har hänt tidigare. Poletten ramlar ner mer och mer i Maysans huvud. Gammal och vis är hon min fina dam och älskar att träna.

Astrid var också jätte, jätte, jätte duktig. För första gången så fattade hon av sig själv att hon skulle sätta sig vid min sidan utan hjälp. Hände kanske två gånger och det är ju två gånger åt helt rätt håll. Duktiga guldkamelen.

Sedan anmälde jag Maya till lydnadsklass 1 den 1 Oktober. Hade en vild ide att anmäla Astrid också men jag tog mig i kragen och gjorde det inte. Vilket idag känns mycket bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gilla

Quila o Ronja sa...

Visst är det härligt, när poletten trillar ner :-)
Fotade massor av kameler!! På Öland. Riktiga! Tänkte faktiskt på dig då, hahaha! Bilder kommer på bloggen!
Kram

Zallek - Kellaz sa...

Vad duktiga ni är allihop. Vi såg en kamel på utställningen i Borlänge förra helgen.

Arlo sa...

Bra jobbar och kul med en tävling att se fram emot och träna inför!