torsdag 8 september 2011

Torsdags morgonmys

Ibland händer det som är så mysigt. Maysan vill ligga sked under täcket. Det är det absoluta myset för mig. När hon var yngre så låg vi alltid under täcket tillsammans men det har blivit värre med det ju äldre hon har blivit. Kanske tycker hon att det är lite för varmt nu eller så vet hon att egentligen så får hon inte ligga i sängen. Min sambo är ju allergisk så det är ju inte det optimala. Men ibland får hon göra det och då är det så mysig. Här är vi på väg upp och då vill hon bli kliad på magen min Maya piraya.

När jag bodde själv sov två hundar och två katter med mig i en 1,20 säng. Lite trångt men massor av kärlek var det.

2 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Härligt att mysa lite i sängen :)

Håller tummarna att ni kommer med i helgen :)

Sara sa...

Vad mysigt det ser ut jag har min på huvudkudden <3
Jätte kul att du är sugen på Pumi det borde ju passa kanon om din sambo är allergisk också :)
Såg att du bor i Dalarna det är bra där omkring finns det många fina Pumisar att hälsa på =)