söndag 4 september 2011

Helt otrolig film



Hittade den här filmen när jag sökte runt lite på freestyle. Jag blev helt fasinerad när jag kollade på filmen. Vilka duktiga hundar och vilken otroligt duktig matte som har lärt dem alla trixen. Speciellt impad blev jag en bit in i filmen när en av hundarna står på framtassarna med bakdelen i luften. Hur har hon lärt in det :)

Nej fantastisk film. Synd att den är lite mörk bara men det kan jag ta. Kolla på den fast den är lite lång. Jag hoppas att flera än mig blir impade.

5 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Verkligen duktiga hundar :) Nu har du och kamelerna lite att träna på ;)

Sandra sa...

oj oj oj....sjukt imponerad!!!

Sandra sa...

Tjejen på filmen heter Kim, hon är riktigt duktig! http://www.cirkusliv.webb.se/

Christina Klosterberg sa...

Det är verkligen imponerande!

Arlo sa...

Jo, det är det där vi jobbar på här hemma efter freestylelägret i somras. Det är så roligt att jobba med tricks, tycker vi!