fredag 16 september 2011

I morgon är det dax

I morgon är det dax då ska vi tävla i rally igen. Ja nu ska vi prova oss på fortsättningsklass och jag har ju tänkt på det här hela veckan och tränat lite. Så vad har jag gjort jo inte lärt min hund att snurra under gång. Det som var planen hela veckan men det har jag totalt glömt bort och tränat på andra saker som sitt och halter. Hur har jag kunnat vara så klumpig så nu är frågan ska jag i morgon säga att jag vill vara kvar i nybörjarklassen eller testa på fortsättningsklassen ändå fast det kanske går åt pipan. Jag är lite inne på pipsvängen. Det känns kul fast jag har varit klumpig. Saken är den att Maya är anmäld i nybörjarklass och får vara kvar där om hon vill. Men det är ju lite fegis stil att vara kvar där. Utmaningar utvecklar och det är ju alltid bra att ha provat så vi vet vad vi ska träna på. Astrid stampar kvar i nybörjarklass och i morgon ska vi testa en ny infallsvinkel.


Hur skulle ni ha gjort. Tävlat i en ny klass trotts att matte har varit klumpig och inte lärt in ett moment som kommer att vara med eller köra fegstilen.


5 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Jaa du, det kan jag inte svara på, men ni är ju så duktiga, så kör fortsättningen du ;-) det fixar ni säkert, bara du inte glömmer, hihi
Lycka till
Kram

Hanna aka Lilla My sa...

Kör fortsättning. Går det, så går det, men om du inte testar så har du ju ingen chans. Lycka till!

Arlo sa...

Fortsättning! Det blir kul! Själv körde jag lydnadstrean utan att ha tränat den alls helgen efter att vi fick vårt LP2, bara på kul alltså. vår bästa lydnadstrea hittills :-)

Ann-Margret o Vinja sa...

Håller tummarna det har gått bra idag :) Ska bli kul höra vilken klass du valde.

Ha en skön lördag :)
Kram

Siriosmilla sa...

Satsa på fortsättningsklassen! Snurren kanske inte ens är med och skulle den vara det är det bara att prova!

Lycka till! Väntar med spänning på resultatet!