fredag 23 september 2011

Vi är lyckliga så här på nattkvisten

Såg innan jag skulle gå och lägga mig att jag och kamelerna har vunnit boken som vi tävlad om hos Rebecka och Olga. Deras blogg är så härlig med många bra tips och funderingar. Jag är verkligen jätteglad då jag under lång långt tid har funderat om jag inte skulle beställa den här boken så gick vi och vann den. Trevlig present så här på fredagen innan helg :) Det är inte heller så vanligt att jag går och vinner nått varken i verkliga livet eller i hundlivet. Känns som att det är lite vardag över att vara den eviga tvåan. Men det kanske vänder nu.

Tack så mycket Rebecka och Olga för vinsten

5 kommentarer:

Lyckopiller sa...

Grattis till vinsten!

Quila o Ronja sa...

Grattis till boken. Hoppas vi får en recension av den så småningom ;-)

[Anna] sa...

DU får dela med dig av go bitarna från boken sen till oss "förlorare" ;) Tack för länkningshjälpen ska se sen om jag fattade ;) Nu lär jag ju be dig om all hjälp ;))

Siriosmilla sa...

Grattis!

Arlo sa...

Gratulerar! Boken finns här hemma men har inte blivit läst än.