lördag 10 september 2011

Fått positiv respons

Ni som läser min blogg kommer kanske ihåg mitt inlägg om mitt försäkringsbolag. I alla fall jag vet inte hur men de kanske sitter och googlar på morgonen så är det en person som har tagit kontakt med mig via bloggen. Han erbjöd sig att kolla upp mina funderingar och idag har jag mailat honom. Tack Mikael :) Så nu är det bara och vänta och se vad svaret blir. Självklart vill de ha nöjda kunder och jag har varit en mycket nöjd kund i 8 år snart. Kommer nog att försäkra även nästa hund i just Folksam. Då jag har varit nöjd men nu är jag då lite fundersam men jag hoppas att jag kommer att få ett bra svar.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har folksam, tycker de är jättebra:)) Bra pris e de åxå

Quila o Ronja sa...

Men se där!!! Så bra, att dom läst din blogg :-) Hoppas nu att det rättar till sig.
När har ni tävling? Nu i helgen??
Sv. Vi ska bara njuta ;-)
Kram

Christina Klosterberg sa...

Hoppas du får ett riktigt bra svar. Det många glömmer bort när de kollar på olika hundförsäkringar är att ta reda på vad som ingår och inte ingår i försäkringen. I AGRIA har man t ex satt ett tak på korsbandsoperationer så det kan bli en riktigt dyr operation för den drabbade.