lördag 3 september 2011

Äntligen helg

Fint väder och vi ska försöka vara ute och kanske få med oss kameran på nått skoj. Ska även försöka få till en springtur med kamelerna. Nu jävlar måste vi komma i gång och komma i form inför nästa år. Bäst att börja nu för snart kommer det några kalla månader då vi går i ide. Varken matte eller kameler vill då vara ute för att springmotionera. Då får motionen underhållas med promenader och annat skoj. Kamelerna kan ju inte heller gå på gym. Det skulle väl se ut.

Men först ska vi ta tag i Marx och försöka få en vän att lägga upp maskorna som ska tas på mössan för att kunna sticka det sista. För den vill vi ju nu har färdig så vi kan sticka en större variant :))))



2 kommentarer:

Foxylady sa...

Det är via Hundsteg som jag går utbildningen. Det verkar hur bra som helst och har mkt att erbjuda. 8D

Åh det är på vintern vi trivs som bäst(eller mina hundar, jag fryser mest) 8D Men när jag sser/upplever att dem mår bra så värmer det mig mer än nåt annat, då kan ajg vara ute i kylan länge.

Quila o Ronja sa...

Fin bild!!!