torsdag 20 oktober 2011

Vi vill ha


Tre sådana här halsband skulle jag vilja ha till vintern. Det verkar vara väldigt bra reflex på dem. Jag har nästan bestämt mig för att alla tre kamelerna ska ha sele i vinter på täckerna. Så vi ska inte använda oss av några halsband som kan kyla ner halsarna med kalla stålringar som ligger mot huden. visst jag har vanliga töjbara reflexhalsband men det kan vara bra att ha nått som man kan koppla upp dem i om jag skulle behöva. Kan inte heller ha reflexhalsbanden när de har vanliga halsband på sig det blir jätteknöligt. Så de här är perfekta halsband och riktig reflex på en gång :) Men de här har jag bara hittat hos en återförsäljare så jag kan inte köpa dem. Surt, men jag har mailat dem för att se om det finns en återförsäljare i närheten. Jag hoppas att de svarar. Har också hittat det här men jag är inte så intresserad av ett halvstryp. Men det är samma reflex på det här halsbandet och de lyser bra. Det här halsbandet vet jag även var jag kan köpa. Ska åka förbi djurmagazinet idag och se om de har nått halsband som vi kan prova. Men det är en ring som kan bli kall. Vill inte ha någon kall ring :(



5 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Ronja hälsar "TACK"
Köpte nya halsband häromdagen. Som det oranga. Fast svart med neongul reflex. 100:- för två, på Hööks!! Billigt va?
Dom verkar jättebra. Mjuka o sköna.
Hur mår lilla sjuklingen?
Kramar

Katarina sa...

De ser sköna ut!

Sv: Nanna har opererat bort sina alltför djupa läppveck, eftersom hon hade mer eller mindre kroniska infektioner.

Matilda - Aqua Seer's Kennel sa...

De ser ju superhärliga ut, säg gärna till om du klurar ut var man kan köpa de?

Ann-Margret o Vinja sa...

Dom översta halsbanden såg verkligen sköna ut :) Säg till om du hittar var man kan köpa så kanske Vinja kan få sig ett också.

Kram

Siriosmilla sa...

Vilka härliga halsband! Hoppas att du får tag i dem till dina vovvar!