lördag 22 oktober 2011

Nu har vi shoppat halsband

Det blev tre sådana här som jag hittade väldigt bra pris på dem. Fick tre för 230 kr med frakt. Det är inte illa handlat av kamelmatten. Nu hoppas jag bara att de passar också men det ska nog inte vara nått problem att byta om det blev lite fel.


Sedan var det några fler än mig som gillade de här halsbanden. Jag har nu hittar var man kan köpa dem och vad de heter. Men det svåra var att veta vilken storlek jag skulle köpa som de tydligen inte var allt för lätta att ändra i storlek och riktigt tjocka i stoppningen. Tex. Om jag köpte ett halsband som var 35 i storlek så skulle jag ha en hund som var max 29 i halsstorlek. Det gjorde det lite svårt tycker jag att välja vilken storlek jag skulle välja. Sedan var de mycket dyrare än de jag beställde. Ett är ju inte så farligt men jag ska ju ha tre stycken ;)


Men i alla fall halsbanden heter doggidas plysch och ni hittar dem HÄR på djurliv. Om någon av er slår till på ett berätta hur de är :)



2 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Dom blir säkert riktigt sköna för dina kameler. Här gillas dom ;-)
Inte är det väl synd om musen? Det absolut snabbaste och snällaste sättet. Jag skulle ju inte tänka tanken att snällt be dom gå ut ;-) Gift, gillar jag absolut inte heller. Katt är effektivt, det har vi provat. Bara det, att vi har en del allergiker i familjen, så det går också bort.
:-)

Sandra sa...

åh vad fina!! ser gosiga ut