söndag 9 oktober 2011

Besöket från i fredags

Här är hon lilla Pia som är en blandning mellan pudel och nått mer som jag inte kommer i håg. Himla söt lite tjej som senare sov på mitt brös i soffan ;) Vad gör man inte för att de som hälsar på ska känna sig välkomman och känna sig hemma. Lite läskigt är det ju också att vara här som alla är så stora och jag så liten säger hon.


Katterna är mycket intressanta men dock lite läskiga. Så här vågar hon sig inte på nått alls utan låter dem vara i fred. Att stå en bit i från går bra :)



Men kamelerna behöver sig en tillsägelse tycker hon. Som kamelerna är så himla snälla och låter den här lilla svarta saken ta över hemmet så fick jag gå in och visa var skåpet skulle stå.



Sedan busade Pia och jag på gården en liten stund. Bollen är ju nästan lika stor som hunden :)




Inga kommentarer: