måndag 10 oktober 2011

Nu är vi på väg till veterinären

Så i dag är det dax att kanske få ett svar i vad som felar Maysan. Vi åker nu till Falu djursjukhus för att se vad de kommer att säga och tycka om Maysans hals. Veterinären kommer att känna igenom halsen igen och sedan besluta sig för om de ska söva Maysan för att lättare kunna ta bra prover på knölen och sedan ska vi nog ha ett blodprov för sköldsköteln och vita och röda blodkroppar. Provsvar för vita och rödablodkroppar fick vi ju inte som det blev ju förstört förra gången.

Jag känner mig faktiskt riktigt orolig :( I lördags natt satt jag och kramade och pussade på min älskade Maya och berättade hur mycket jag älskade henne. Jag erkänner jag grät också. Jag grät en hel del. Har även gråtit en skvätt igår för att jag är orolig i själen.

Jag hoppas verkligen att jag får ett någonlunda bra svar. För nått är det som inte är som det ska. Min tappra fina Maysan

10 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Lycka till idag...tänker på er.
Vov o kram!!

Katarina sa...

Klart du blir orolig! Men vi hoppas på det bästa och håller tummarna och tassarna.

Sandra sa...

Tänker på er!!! KRAM och hoppas att allt går bra.

Hanna aka Lilla My sa...

Håller tummar & tassar för att det ska gå bra idag!

Ann-Margret o Vinja sa...

Förstår du är oroliga för lilla Maysan. Hoppas att veterinären kan hitta vad det är för fel denna gång nu och att det går bra.

Vi håller alla tummar och tassar vi har.

Kram

Foxylady sa...

Hoppas att allt går bra och att det inte är nåt allvarligt. Sånt där är aldrig skoj.

Vi ska ocksåt till vet. idag lite senare med Baron...får se om vi kan göra nåt mer för att underlätta hans onda leder.

Ninni sa...

Jag håller tummarna allt jag kan för att ni hittar något som är lätt att få ordning på så att allt blir fint på nolltid! Lilla Maysan. Ge henne en kram från mig med!

Arlo sa...

Nu tämker vi allt vi kan på er och hoppas på goda nyheter om Maysans hals!

Anonym sa...

Lycka till med vovven, hoppas att allt blir bra med henne.

Quila o Ronja sa...

Nu sitter jag här o läser, med tårarna rinnande.......det är såååå hemskt, när våra kära, kära, hundar inte mår bra.
Hoppas det blir en lugn natt för er alla.
Tittar in i morrn, för senaste nytt.
Kramar till er alla