söndag 2 oktober 2011

Semester bilder från Anka



Anka vilar upp sig inför bilfärden till Idre hemma hos mormor Inga. Köksoffan är härlig





Den privata älgen som finns i Idre som alla tre hundarna har skällt ut en gång för kung och fosterland.




Anka på Nipfjället







Fjällluften är sövande




Min favorit sjö i hela Sverige





Åhh vad det är härligt




Här kommer jag och springer lite

















Härligt att bara sitta och fundera på vilken mat vi ska äta




Jag dikesbushar lite. Det är min melodi




Vid sjön igen




Sover lite i fåtöljen






Jag är bästa mormor Inga









Jag och bästa Bengan




Forsen som jag också gillar. Det är så mycket vatten och det är så spännande




Nej jag vill inte sitta still nu kommer jag




Jag vill inte sitta still




Åhh vad jag gillar mitt fjätervålen




Hej då för den här gången




6 kommentarer:

Arlo sa...

Vilka fantastiska foton! Vilken supersemesterresa! Vi blir förskräckligt avundsjuka här. Vi har aldrig varit norrut och sett fjäll och sånt.

Anonym sa...

Wow så vackert. Du har haft det bra kan vi se. Men älgen...är den livs levande?

Hanna aka Lilla My sa...

Härliga bilder!

Zallek - Kellaz sa...

Åh, vi brukar också vara i fjällen vid Nipfjället. Fint!

Christina Klosterberg sa...

Jag känner igen flera av de vackra platserna! Förstår att Anka hade det bra. Bilderna är så talande!

Quila o Ronja sa...

Vi fattar precis vad du menar, Anka ;-))) Tänk om vi hade mötts, där uppe på Nipfjället! Underbart och stärkande i fjällen!!!
Kram, kram