söndag 16 oktober 2011

Rallylydnads tävlingar 2012

Har precis kollat på sbk tävlingssida för rallylydnadstävlingar. Konstaterar liter surt att det även nästa år inte är många tävlingar i närheten. Surt surt, så det lär bli att åka till Stockholm igen. Men det var i alla fall 3 relativit nära men det är ju några för lite under ett helt år. Ja nu är jag lite svart men hallå har inte klubbarna i Dalarna eller Västmanland fattat att rallyn är på framfart och hur många anmälningar som varje tävling ger.


Jag håller tummarna att någon mer kommer att lägga in tävlingar i närheten.


5 kommentarer:

Ninni sa...

Då kanske vi ses på någon av tävlingarna då! Jag har fått för mig att jag ska försöka tävla rallylydnad med tanten :D (fast, jag ska nog först kolla hur man faktiskt ska göra osv...)

Siriosmilla sa...

Det finns inga tävlingar i Östergötland eller Södermanland heller. Jag hoppas att det kommer tävlingar på närmare håll!

Lyckopiller sa...

Visst känns det orättvist ibland. Ibland känns det bara som att man bor på "fel" ställe.

Christina Klosterberg sa...

Trist när tävlingarna ligger så långt bort. Kanske din egen klubb kan vara arrangör för någon? Hoppas ni kommer iväg på några i alla fall!

Ewa sa...

Tänkte börja med Bibbilina kanske vi kan åka ihop om jag har kommit så långt