måndag 10 oktober 2011

Stort tack till alla läsare

Jag måste passa på och säga ett STORT tack till alla mina läsare som har lämnat så fina kommentarer till mig och Maysan. Det värmer verkligen i mattes kamelhjärta  när det känns svårt och tungt. Har berättat för Maysan att många önskar att hon snart är pigg igen men jag vet inte om hon har tagit till sig det.

Hon sover fortfarande tung och hon har inte kissat än. Ska ta ut dem snart för en sista kissning innan sovdax. Själv ska jag sova i vardagsrummet på en madrass bredvid biabäddarna för att ha uppsikt i natt. Man hör ju inte så bra en trappa ner om det händer nått. Känner att jag vill se och höra allt i natt om hon tex vill gå ut ;) Men jag tror att min sovplats kommer att bli populär. Alla har redan kollat in den. I natt blir det en sovning med massor av kärlek och en ond rygg. En liten skummadrass är ju inte det bästa för ryggen.  Men vad gör man inte för de man älskar.


3 kommentarer:

Ninni sa...

Jag förstår att hundarna uppskattar din nya sovplats ;) Fortsätt hålla oss uppdaterade om hur det går så fortsätter jag hålla tummarna för att det blir bra snabbt!

Arlo sa...

Vi hoppas att natten varit lugn och rofylld med en massa välkissade kameler runt dig!

Grabbarna boys sa...

Hoppas i fått sova och alla behov lyckats.
Ha en bra dag!
Vov o kram!