tisdag 4 oktober 2011

Att kommentera bloggar

Har märkt att jag har problem att kommentera vissa bloggar. Det går inte alls och det går inte som anonym heller. Vilket jag tycker är riktigt synd. De bloggar som drabbas är de som har blogger och inte har pop-up fönster. Så ser ni ingen kommentar från mig så är det för att jag inte kan kommentera. Men jag ska inte ge upp utan fortsätter att försöka. Jag hoppas verkligen att det löser sig. Fick en kommetar från Rudis matte på fejan att hon inte kunde kommentera min blogg men det är lite konstigt för det finns ett inlägg från henne den dagen. Mycket märkligt. Så om ni vill veta nått eller säga nått väldigt gärna men inte kan kommentera. Sätt en tass i gästboken :) Den möjliheten finns alltid och jag kollar den varje dag :)


3 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Visst är det trist :-( Har också haft stora problem med det!
Det går lättare om man har pop-up-fönster i alla fall.
Sv. Vi bodde i Foskros. Hr bott på samma ställe två år. Men blir det någon mera resa (o det blir det så klart) så ska vi nog flytta på oss. Var bor dom?
Ha en skön dag!

Quila o Ronja sa...

Jaa, jag förstår dom! Det är ju så fint där. Synd det är alldeles för långt att åka, för oss.
Tjingeling!

Zallek - Kellaz sa...

Ska fixa så'nt jag också.