måndag 17 oktober 2011

Lilla söta Iris i repris




Som ni kanske kan se är inte kattfan Iris så stor när det här filmades in. Men hon är himla gullig och min mamma pratade om det här klippet för några dagar sedan så jag tänkte lägga upp det igen. Har försökt i några dagar men min dator är inte alls på samma spår som jag. Windows movie maker funkar inte alls så jag fick lägga upp den direkt på youtube men det gick ju också bra. Men då går det ju inte att göra ett försättsblad hahaha. Men det är väl ingen som gråter ändå.


4 kommentarer:

Martina sa...

Men vilken sötnos! Såklart snuttetrasan ska vara i sängen ;)

Arlo sa...

Vad hon kämpar! Roligt att du delade med dig av den filmen!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilken envis kisse, hon kämpar verkligen ordentligt med den trasan. Hon ser verkligen söt ut. Hur gammal var hon när ni filmade henne?

Ninni sa...

Haha! Så hon gör :D

Och yes, jag har en duktig pojkvän som förstått det! Han var inte speciellt hundvan innan han träffade mig, även om han absolut gillade hundar. Nu förstår han fint hur mina damer vill bli behandlade i alla fall ;) Och Wahidah brukar mest hålla på och slicka, tuggar mest om vi busar. Nu är hon dock skendräktig och då håller hon på med lite allt möjligt :p