lördag 16 april 2011

Paketet från foderbilen är äntligen här

Så har paketen till oss som är med i testpanelen för foderbilen börjat komma. Mitt kom igår och jag var mycket nyfiken som det inte var så stort. Men det innehåller många bra saker. Så vad fick jag

  • Handsprit som får plats i väskan. Säkert mycket bra när man ska på tävlingar och träningar där det finns toalett men inget rinnande vatten.

  • Tre olika sorters ben

  • En fästingplockare som ser ut som en penna. Har aldrig testat dessa så det ska bli intressant.

  • Ett hundspel från Nina ottosson

  • Kattsand i form av kristaller

  • En hund och kattkarda. De kommer nog inte att fungera så bra på mina djur så den får jag nog låta en kompis med hårigare hund utvärdera åt mig.

  • DAP med lugnade feromer. Som man ska sätta i väggutaget. Den är jag verkligen glad över att jag får prova som jag har en skotträdd hund. Det ska bli väldigt intressant och se om den fungerar.

Känns som ett jätteroligt paket med olika saker i. Ska nog testa ett tuggben redan i kväll och utvärdera och kanske hundspelet som jag bara kommer att ha en kamel hemma. En sådan som inte gärna vill tänka utan bara ha godiset med krav. Så det ska bli intressant och se om hon kan koppla på hjärnan. Alla produkterna kommer från foderbilen som ni kan besöka HÄR


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hm du är den andra blogg jag följer som har blivit testare åt foderbilen. Vad kul...Vi vill också testa godisar.

Akilles sa...

Akilles och Lotta ÄLSKAR det flätade benet :) Har även testat DAP i vägguttaget utan att märka nån som helst effekt, men vet andra som har gjort det med mkt god effekt :) och Dogman kardan är kanon på långhåriga hundar, har dock aldrig testat på Akilles ;) Kul paket ni fick!

Grabbarna boys sa...

Vilken massa roliga saker som var i paketet.
Vi tror att vi skulle vara perfekta som testare också!
Vov frångrabbarna boys!

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad mycke spännande saker du fått :) Hoppas att du och vovvarna gillar era saker :)