onsdag 13 april 2011

Jag och mina bloggar :)

Har startat upp en ny blogg där jag bara kommer att skriva om våran träning och hur vi har gjort. Det ska bli ett hjälpmedel till mig för att ha lite mer koll på vad vi tränar. Nu ska vi bli seriösa. Måste köpa mig ett stativ till kameran också så jag kan filma oss när vi tränar. Om jag har tränat nått kommer jag att skriva det här och länka så ni kan gå in och kolla om ni har lust.


Bilder på selarna kommer det är bara så trist väder här men nu ser det ut att bli bättre.


2 kommentarer:

Christina Klosterberg sa...

Hjälp vad du är duktig! Men du har en poäng i att det är lättare att hålla koll på vad man gjort och hur man gjort om man omsätter det i ord.

Quila o Ronja sa...

Vad kul! Hur hittar jag dit? (Eller....... det kanske finns en länk här intill? (Ska kolla, hihi)
Det kan nog vara bra för din egen del också, att se vad man kunde gjort på ett annat sätt. Ska bli kul att se ;-)
Kram
Susanne