torsdag 7 april 2011

Beställt selar till kamelerna

De här färgstarka sakerna kommer snart kamelerna att glida runt i här på obygden. Har beställt dem från Dog-games shop i england. Första gången jag har använt mig av paypal också. Jag hoppas att det blev rätt. Om ni är intresserade av en sådan här sele till era hundar så kollar ni HÄR. Har en från det här företaget sedan gammalt men den är lite för stor så nu har jag beställt en storlek mindre. Den är även väldigt sliten och väl använd :) Jag hoppas att de kommer att bli finaste tjejerna i staden.

4 kommentarer:

Arlo sa...

WOW, sen får dom gå på cat-walken och visa upp sig på bloggen!

Sandra sa...

så snygga :)

Ann-Margret o Vinja sa...

Vilka fina selar du köpt till tjejerna :) Dom kommer helt klart bli snyggast i stan med dom på sig :)

Vad tråkigt du gjort dig illa :( Om du bott närmare så hade jag gärna försökt hjälpa dig med kamelerna :) Men jag antar ni inte bor så nära oss.

Ann-Margret o Vinja sa...

Sv. Jo föreläsningen var väldigt intressant. Var ju mening att jag skulle anteckna under föreläsningen men det är så svårt att koncentrera sig på vad dom säger då :( Så jag kom på den geniala iden att fota alla sidor dom visade på overheaden :)

Om du skickar mig din mail adress och lovar att inte lägga ut bilderna i bloggen så kan du få hela föreläsningen om du vill.

Självklart får du skriva av det om du vill ha det i bloggen, men tror inte dom blir så glada om deras orginal material kommer ut.

Och visst skulle jag jag självklart hjälpa dig med dina kameler om vi bodde närmare och jag kunde. Känns verkligen så kul med att blogga att man fått en massa "nya vänner". Tyvärr är det väl inte så många som man kommer att träffa men det känns som man fått en massa nya komisar. Tycker jag i alla fall.

Ha en skön fredag du och kamelerna :)