fredag 8 april 2011

Jag och mamma på promenad

Idag kom min mamma hem till mig och vi tog en promenad runt halva golfbanan tillsammans. Det blåser verkligen orkan här men det var skönt ändå som det är varmt i luften. Såg några änder på golfbanan som jag ville förverkliga på bild men jag blev lite besviken som zoomen tog slut ;) Måste ha ett större objektiv med andra ord ahahaha. Men klicka på bilden och kolla in vad hanen till höger håller på med. Lite roligt att man fick sådan på bild :) Men vad gjorde änderna jo Kamelerna så här upprörda. De hade gärna velat sprinta ut på golfbanan och jagat änder. Min mamma som är lutrad kamelnhållera vid det här laget så ut att ha det lite jobbigt. Inte så snällt att jag knäppte kort på eländet.
Lite mer galna och så VRÅL skällde de också som pricken över i:et :)


Här får de lite skäll av min mamma. Anka verkar inte bry sig nämnvärt.


Fina Anka i sitt vindtätta täcke. Älskar min nya kamera :) Så fint kort tycker jag.


Det forsade mycket i åarna runt golfen

2 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Jo, där fick din mamma en hel del att hålla reda på! Det kan inte vara lätt! Det blir verkligen fina foton med nya kameran!

Ann-Margret o Vinja sa...

Mamma ser verkligen inte ut att ha så lätt att hålla kamelerna när dom vill på andjakt.