onsdag 13 april 2011

Mina kamelpraliner

Kom på när det var skugga på trappen att ett gruppfoto skulle vara fint där. Så det var ju lite osmart som det skulle ha varit sol på kamelerna. Men här är de med sina nya selar i alla fall :)

Anka ytterst motvillig till att posera på stenen men jag fick tydligen med att hon slickar sig om munnen när hon längtar efter godiset.

Pralinen Astrid som var den som poserade snällast men som gjorde nått konstig med huvudet på alla korten.

Maya Piraya som faktiskt enligt mig fick den finaste selen :)

Anka hittade under dagen en en grenbit som hon skalade av barken på
Krokus på våran tomt


Den här krokusen var så fin men hängde så dant men det blev väl lite bra i alla fall. Tycker att den ser lite hemlig ut.


5 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Vilka fina tjejer!!!
Så typiskt att dom ska göra konstiga miner, när man vill få till en snygg bild, hihi.
Ha de´

Q med ridtravare i fokus sa...

åh vilka fina hundar du har =))

sv:Jo jag tänkte lite som dig .Jag har heller inga ambitioner att rida höga klasser utan trivs bra med att i sakta mak utveckla hästarna jag har i dagsläget.Vi har fortfarande lång väg kvar att gå dock.
Tycker också precis som du att det är roligt att se när travare hamnar rätt efter att deras "karriär" är slut.Det värmer i hjärtat att se människor som värnar om djuren och tar väl hand om dem.
mvh/Q

Arlo sa...

Jättefina praliner så här lagom till påsk!

Nina sa...

Härliga bilder!

Tack för ditt råd på mitt dilemma. Han kommer kanske att gå att skritta ut på någon dag i veckan men det är inte säkert. Det är supersvårt att bestämma hur man ska göra.

Sandra sa...

Vilka fina selar! :D