fredag 1 april 2011

Det regnar och vi myser

Astrid sov så skönt på kudden i morse. Det är lite roligt men det är ofta de har huvudet på kudden. På den tiden Maya sov i sängen låg hon ofta med sitt huvud på min kudde när man vaknade. Lite mysigt tycker jag.
När Maya ligger på rygg då leker livet och är toppen. Anka sov nere i källaren med mig men jag han inte ta nått myskort på henne som hon följde med upp. Ingen kamera där nere :( Hon låg i alla fall gott och myste i mitt dubbeltäcke.


Iris ligger i sackosäcken och trycker mot elementet. Är det nått som katterna älskar så är det värme. De kan ligga mot elementet och vara helt kokheta på magen eller ryggen men de sover gott vidare. Ena riktiga värmeälskare.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Naw så mysigt ni har det :)

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad mysigt dom ser ut att ha i soffan :)

Anonym sa...

Meeen vad söta :)