torsdag 7 april 2011

Några dagar gamla promenadbilder

Här kommer bilderna som jag tog på promenaden den dagen då jag gjorde illa armbågen. Så de är tagna med den gamla kameran och de är inte heller så tokiga måste jag säga.
Som ni ser finns det mycket snö kvar i våra skogar. Så att spåra får vi vänta på ett tag till.

Söting Anka med sitt täcka så hon inte ska bli kall om kroppen. Hon ser mycket skeptiskt ut till att vara modell.

Maysan passar på att kissa på en sten. Hon gillar att göra det på saker som är lite högre.

Astrid på en annan sten och kollar in vad skogen har att erbjuda.

Astrid

Astrid och Maya lyssnar efter nått som var intressant
Anka bryr sig inte om hur kläderna hamnar bara man får lukta på den där spännande doften


En vanlig syn på våra promenader, ett stort trassel av hundar och koppel


Här var en liten snutt barmark som vi kollade in


Astrid och Anka


Maya mycket missnöjd och typ 30 centimeter från kameran ramlade jag och slog i armbågen. Cirka 20 meter från att vara ute ur skogen. Det kan man väl kalla otur


3 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Attans otur du hade!!! Fina bilder hann du få i alla fall. Även med "gamla" kameran. Men hallå där! Får man verkligen fota en kissande "kamel"? På en sten dessutom, hahaha.
Var rädd omm armen
Kram
Susanne

Quila o Ronja sa...

Joo, jag vet....om stavas bara med ett M ;D

Lyckopiller sa...

Riktig otur hade du. Men bilderna från den dagen blev otroligt härliga i alla fall!