söndag 10 oktober 2010

Toalett för hund


Bilden är lånad från Porch Potty
Nu finns det så man kan köpa en hundtoalett till sina älsklingar i USA. Det har säkert funnits ett tag men jag tycker att det är chockerande. Att inte gå ut med hunden tar ju bort halva nöjet med att ha hund. Visst har jag skämtat i vintras om att man skulle ha en gigantisk hundlåda i källeren när det var upp mot 30 grader kallt och ingen av oss ville gå ut. Men jag skulle aldrig komma på tanken att skaffa mig en. Sen har väl jag lite för stora hundar. Det är väl mer riktat till småhundar.

Vill ni läsa mer om hundtoaletterna läs HÄR

4 kommentarer:

Josefin sa...

Haha! Det var det töntigaste jag har sett! Vad f*n får folk allt ifrån!!

Helena sa...

Lata feta amerikaner ger dito hundar, dessvärre. Suck...

/Helena

Nina sa...

Det är hemskt ju!

Fredrik sa...

Jag skulle kunna tänka mig en sådan när vi lämnar vår gamla vovve hemma. Även om man precis gått på runda innan man lämnar honom kan det numera hända att han av oro lämnar en liten pöl. Det har hänt när man bara varit borta i 15m. Då hade en sådan här varit perfekt.