torsdag 28 oktober 2010

Nu är jag nöjd med Headern för ett tag

Det blev tre olika Headers innan jag blev nöjd :) Inga stora förändringar men ändå lite små saker. Jag gör mina i paint för jag kan inte photoshop. De är ju inte så avancerade man det är roligt ändå att pyssla lite. Man lär sig alltid nått nytt och kommer med nya ideér

Gillade första men det blev nått konstigt när jag skulle förstora bilden. Bilderna och texten blev inte så skarpa.

Den här blev jag nöjd med utom med hjärtat till höger. Kom på att texten skulle vara i rosa för att matcha det andra. Men kolla jag har stavat fel i välkommen. Inte så ovanligt när man är kreativ. Det hör till att det händer nått med hjärnhalvan som stavar. Det märks extra tydligt om man skriver kalligrafi.

Blev nöjd med den sista. Det är meningen att man ska tolka hjärtarna som att Anka skäller ut dem efter mig. Ja jag vet nu var jag lite ego :) Men vi gillar ju varandra.


3 kommentarer:

Lyckopiller sa...

Tack för tipset om Adlibris. Har lagt in en beställning därifrån.

Cajsa och Ozzy sa...

Snyggt!! Det förra, den mittemellan, den va så stor när ja kolla på jobbet att den inte ens fick pkats på skärmen=) Det här va bättre!! Jätte snyggt Sofie!!=)

Linda sa...

jättefin header!