lördag 30 oktober 2010

Nu har jag beställt


Det röda Hurrta täcket som jag visade några inlägg tidigare. Jag tog storlek 60 Men jag har en känsla av att det kanske blir för stort. Kanske slutar med att bara Maya kan ha det. Tror inte att Maya kan ha ett mindre men det kan nog de andra två. Så det blir spännande när det kommer. När vi har testat blir det nog flera beställningar.

Annars har vi roat husse med en promenad idag. Han har faktiskt börjat hänga på mer och mer och det är ju skitkul. Tycker båda jag och kamelerna och framför allt Astrid som då får gå i spring springen :) Det är flexikopplet. Så 7 km har vi roat oss med. Resten av dagen blir i mystecken. Det är ruggigt och grått utanför.


3 kommentarer:

Tassintryck sa...

Kommer att bli jättefint. Jag är jättenöjd med mina hurtta-täcken. Bra kvalité och snygga. Ska bli kul att se modellen sedan :-). Nya headern är jättefin och bloggen har ändrat färg ser jag. Fint.
SV: Det måste kännas tryggt ändå även om inte sambon vill ha dom, att det ordnar sig.
Ha en skön lördag. Här är det superslappt!!!
kram från mig
/maria

Tassintryck sa...

Hej igen!
Jag tror jag gick efter rygglängden. de hade även en storleksgudie som jag kikade på har jag för mig. När det är riktigt kallt (som förra vintern) hade jag även en hurttabody under då täcket inte riktigt vill gå ned över lilla stjärten :-)(sparade länge till detta men blev supernöjd med passformen så värt varenda krona). back on track (som jag nämnt på bloggen tidigare) är även de bra täcken men det kanske du redan vet. De är dyra de med men går ned längre om baken och låren. Inlägg kommer med bild på Edda snart så då får du kika om du inte sett tidigare:-).
Lapp om vovvarna och kissen har jag ligger i plånboken med mobilnr till nära och kära ifall man skulle vara med om en krock eller så och plånboken ligger med i bilen. Så långt har jag i alla fall kommit :-S.
Snacksen kan jag tänka mig finns att få tag i hos djuräffarer som är välsorterade. Jag fick tag i mina på hundklubben sist. Jag har några stycken hemma om du vill köpa av mig om du inte får tag i såna. De kostar 69kronor styck och för en påse blir det väl inte så kostsam frakt. Hör av dig om du är intresserad och inte hittar i affären. Kika där först om du vill :-). Jag är supernöjd. Nu drar jag på mig ytterkläderna och loggar ut en stund. Ha det så gott!
kram från mig
/maria

Lyckopiller sa...

Tack för boktipsen. jag har nyss köpt en overall från Hurrtta. Den verkar väldigt varm. Ska bli roligt att höra vad du tycker om täcket.