fredag 15 oktober 2010

Men vilken promenad

Idag har vi inte gjort mycket som jag har tillbringat lite tid hos frisören. Har återvänt till mina rötter kan man säga. Men vi har tagit en promenad med Cajsa och Ozzy. Vi kan säga att det var en promenad from HELL. Mina kameler var totalt lost i det som de nu var lost i. Hitta äpplen, äta gräs, lukta på kissfläckar och att dra. Idag var kommunikationen som bortblåst. Kan känna mig lite lycklig då Ozzy såg ut som att han var galen med slemmet runt munnen. Ja jag vet inte vad det var som totalt ur kurs idag. Kanske det kalla och blåsiga vädret gjorde sitt.

1 kommentar:

Cajsa och Ozzy sa...

Ja herregud vilken prommenad!! vad skulle vi ut o göra ens?=P haha.. o Ozzy som fick goldenfnatt i kopplet o snurra runt nå buskar o fastna...ojojoj, va höll alla på med? haha..men du...vi överlevde ju iaf!=)