fredag 22 oktober 2010

Hopp och lek idaag

Idag har jag och kamel 1 & 2 varit i Borlänges rastgård och sprungit. Eller de har sprungit jag har så klart tittat på. Det var mycket uppskattat. Vi tränad också på att stå och sitta på bordet som finns i rasthagen.

Det var lite hundar där idag så det var lite kö innan vi fick komma in. En killa sa att det var ok men jag hade ingen lust att släppa ihop mina kameler med hans hund. Den var säkert jättesnäll men jag vill inte riskera nått. Ska försöka göra en vistelse till rastgården till en vana. De behöver ju springa av sig lite i veckan. Tidigt på morgon är det nog inte så många där heller så man kan vara där en stund.

Kamel 3 befinner sig nu i fjällen med mormor och lever tre dagar i absolut bortskämdhet :) Det är hon värd gammeltanten.



1 kommentar:

Anonym sa...

Dina hundar är så himla fina!

Det bästa som finns enligt mina greyhounds är att få springa fritt. Även om det inte blir så mycket spring nu längre så tycker dom att det är roligt ändå :)

Ha det bra!