onsdag 6 oktober 2010

Lite omständig natt

Som Iris är var lite ledsen igår så har jag i natt skämt bort henne. Har sovit tillsammans med henne i datarummet på en madrass. Alla djur som jag har vill sova under täcket när de inte mår bra. Iris var inget undantag. Tratt och allt in under täcket. Det värsta var nog när maya och tratten skulle ligga under täcket.

Iris var i alla fall mycket nöjd och vi har nog sovit bra. Nu har hon ätit. gjort morgontoaletten, druckigt lite vatten och putsat sig. Fått sin spruta med smärtstillande.

Mulis är fortfarande skitsur. Står och fräser som att det var första gången hon ser henne. Hon är verkligen ingen munter tjej.

Mitt i kattsjuksysterollen fick jag även gå ut med Astrid som var lite nödig. Ja bäst att ta allt på en gång

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars lilla kisse som måste gå med tratt :)
Hatar när vi måste ha tratt på nån av våra hundar.
Greyhounds har ju så smal hals, och man får alltid den största tratten med sig hem... Nä då övervakar jag hellre, fast på natten är det ju tyvärr ett måste.
Lycka till med katten :)