lördag 9 oktober 2010

Lite mer shopping

Det blev två nya bruna läderkoppel av märket Classic Collectin. Jag har använt det här märket på koppel sedan jag skaffade Maya. De är fruktansvärt slitttåliga och då håller för tuffa tag. De är från början 1,80 långa men jag tror att de jag har nu är över 2 meter ;) Fast de är utdragna så syns det inte. Men nu har ena kopplet börjat bli lite snurrigt så det var dax att byta. Det är även lite bitet i så det är bästa att ta det säkra för det osäkra. Sedan har de här kopplen en ring i handtaget och det gillar jag. Vet att många brukar ta bort den här ringen. Men det är ibland praktiskt att kunna ha ett kortare koppel. Gillar ni ringarna som kan sitta i handtagen?

Blev även en dragsele men jag vet inte om den är för liten i halsen. Den är trång så jag tar med mig hunden och åker till djurmagazinet på måndag för att rådfråga. De hade tydligen en arbetskamrat som har kört SM i någon av dragsporterna. Så hon ska väl kunna se om den är för liten och annars kunna prova ut en annan modell. Annars var den prefekt på längden. Det kan väl bli måndag nu.


1 kommentar:

Nina sa...

Inte måndag än!!

=)