tisdag 12 oktober 2010

Länkar på högersida

Kommer att lägga in länkar på högersidan i bloggen till ställen jag ofta handlar från som är hundrelaterat. Om man klickar på bilden så kommer man till den sidan. Har nu lagt in divinedog som jag har handlat hundoverall och reflexvästarna ifrån. De säljer Hurrta produkter och har väldigt snabb leverans. Om man beställer och betalar före kl 12 en vardag så har de som policy att skicka sakerna samma dag. Foderbilen har jag också lagt till som jag för det mesta beställer foder där ifrån. Frakt bara 19 fram till dörren om man inte vill veta när de kommer. Helt suveränt. Sen la jag även till adlibris som jag köper hundböcker där ifrån. De har ett stort utbud.

Flera länkar kommer att komma.

7 kommentarer:

Lina sa...

Ja länka gärna =) å jag länkar till dig håller på att sammanställa en blogglista ;)

Menar du att det finns ett likadant namn nånstans? Har fått det godkänt av FCI. /

Sofie sa...

Nej, jag menade att det var ett fint namn :)

Lina sa...

Ahaaa då hänger ja me ;) hehe

Ja känns riktigt spännande! Kan verkligen rekommendera fci.be ..bra sida om man lurar på nåt namn så man ser att d inte är likt nåt.

Lyckopiller sa...

Perfekt med länkar. Har du nåt förslag på nån bra hundbok? P.S jag tycker också om färgen choklad. Både på katter ch hundar.

Sofie sa...

Det beror ju på vad du vill läsa för hundböcker. Det finns ju så många olika.

Mirre sa...

Hejsan, vet ej hur jag ska göra, känns inte roligt med blogg längre faktiskt. Men det är klart att man tycker det är roligt att få uppskattning och kommentarer, det är ju inte bra för sig själv man bloggar. Då kan man ju skriva i word och bara ha det i datorn för sig själv inte sant?

Men förstår din tanke där, men isåfall måste jag ju ta bort alla inlägg och börja om om jag ska sätta stämpel på korten,

kramar

Mirre sa...

Tack för de uppiggande orden, det värmer, Roligt att veta att du gillar min blogg.

jag menade inte attt var spydig om det lät så i tidigare svar
kramar