torsdag 17 november 2011

Vi säger godnatt

Bjuder på en bild som Astas och Frejas matte Ulrika har tagit på Astrid Kamel. Tycker nog att hon skulle strama åt armbågarna lite ;) Idag har vi bland annat burit hinder där av bilden. I vinter ska vi träna i ridhus i Avesta. Mycket bra upplägg måste jag säga på träningen. En timme ska vi köra i en grupp som är förberedande för tävling. Gruppen före ska då bygga banan vi ska bara träna och på varje träning finns en ansvarig med som håller i träningen. Mycket bra det gillar vi. Sedan så har vi varit hos min mamma och myst lite och kom hem sent kl 22,30 faktiskt. Nu sover alla kameler gott på sina ställe.

I morgon kommer bilden på täcket. Några har redan sett täcket på fejan men jag ska försöka ta en bättre bild i morgon är det är ljust ute därför lägger jag inte upp någon bild. Känner mig nöjd men jag sydde fel så täcket är inte helt bra och jag ska nog sprätta upp en sak men jag tror att det kan bli svårt i fleectyget. Ja vi får se hur vi gör.




1 kommentar:

Grabbarna boys sa...

Godnatt på er också....och täcket det kommer bli jättebra.
Vov o kram!!