onsdag 2 november 2011

Halleluja vad har jag gett mig in på hahaha



Ok nu är det så här att lite är inte riktigt för mig. Är det nått så är det all in om man säger så. Jag har nu anmält mig och Astrid till tre tävlingar och alla i kungsör. Passar bra för oss som fryser :)) Vi har inte anmält till agilityklass utan kör nu på hoppklass för att se om vi kan få till det. Hoppa det kan hon ju verkligen. En tävling i månaden tycker jag är helt perfekt för att ladda om batterierna på och försöka få till det som vi misslyckades med :)


Astrid är helt ovetande om hela äventyret men jag tror inte att hon kommer att misstycka. Fan det känns riktigt kul och i morgon ska vi ju träna agility också med trevliga människor så det ska nog gå vägen.


4 kommentarer:

Grabbarna boys sa...

Det kommer att gå hur bra som helst! :):)
Vov o kram!

Siriosmilla sa...

Lycka till!

Martina sa...

Tjoho vad kul! Hoppas det går bra!

Ninni sa...

Avundsjuk! Jag vill också tävla agility! :D