onsdag 2 november 2011

Fina Anka och kattfan Iris ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag bjuder på två kort som jag gillar :) Försökte för ett tag sedan få till lite kort på hundarna och jag tycker att de här på Anka blev fina synd bara att nyfikna Iris var med också men det är ju mer en regel än ett undantag nu för tiden :) Fast kattfan gör ju också korten mer levande. Är hon inte fin min tant på snart 12 år. Jag tycker att hon åldras med värdighet. Jag hoppas att du stannar hon oss länge till <3








9 kommentarer:

Linda sa...

wow! häftiga bilder! ;)

Christina Klosterberg sa...

Håller med att kortet blir levande antagligen för att man se att de med kroppsspråket kommunicerar med varandra. Instämmer att du har en fin gammal dam och hoppas verkligen hon får hänga med länge till.

Matilda - Aqua Seer's Kennel sa...

Strålande!

Cajsa och Ozzy sa...

Finisar!!=)

Zallek - Kellaz sa...

Hon är fin din Anka! Du kan ju alltid photoshopa bort katten, det gjorde jag med Asta förut. Haha! Hoppas inte Ulrika läser detta.

Arlo sa...

Snygga djur båda två, tycker vi!

Anonym sa...

Har du tagit bort Asta!!! Det var det värsta:) Du får inte kalla en sån vacker katt för kattfan. Då ringer jag till den lokala kattombudsmannen eller katt och ansvarsnämnden:))

Eva sa...

Håller med Asta om KO!!! Här är två herrar synnerligen upprörda över att den sötnosen blir kallad sådant!
Jättefina tjejer båda två! Och jag tycker ju det är extra kul se hund och katt tillsammans, vilket läget än är:) PUSSA till båda damerna!
SV
Assar kom tillbaka till uppf ca 6 mån "gammal" med omdömet att han "morrar och bits". Förmodligen har han levt utan några regler första tiden och blev däför rädd o till följd av det arg när krav ställdes. Till mig 7 mån gammal och se'n har vi jobbat i 2 år. Förra hösten var faktiskt t.o.m. avlivning ett alternativ...
Om du ville veta tänker jag:)

Ann-Margret o Vinja sa...

Blev ju jätte fina bilder på Anka och "kattfan" :)

Kram