onsdag 16 november 2011

En tung dag i dag

Idag har det varit en tung dag precis som rubriken säger. Jag är trött i själen och vet uppriktigt inte riktigt var jag ska ta vägen. Helst skulle jag vilja stoppa tiden eller bara gå i väg och försvinna för en tid. Gråta och skrika lite det skulle kännas helt ok. Men det kan jag ju inte göra hemma ;) kamelerna skulle bli helt knäckta.

Men idag så grät jag en skvätt när jag åkte hem från Borlänge. Det som utlöste det hela var den jävla rondellen som de håller på att bygga om vid köpcentret som jag var tvungen att åka till för att kunna få ut Mayas medicin. Det är mörkt de bygger överallt och jag åkte fel och hamnade inne på byggarbetsplatsen för att det är så jävla dåligt skyltat och mörkt så jag inte ser nått. Jävla skit rondell. Många jävla idag men det får ni stå ut med. Så jag grät en skvätt och gick sedan in på Willys för att handla lite. Det syndes nog bra att jag har gråtit men låt dem fundera jag orkar inte bry mig.

Nu ska jag försöka göra lite terapi på mig själv genom att försöka sy klart Mayas täcke som jag har börjat med i lördags men inte blev klart som nåljäveln gick av. Men nu har jag massor av nya nålar så nu ska det väl gå bra. Hon kommer att bli värsta puman tycker ni inte :))





















10 kommentarer:

[Anna] sa...

Skit snyggt tyg hon kommer se ut som den drottning hon är :))

Anonym sa...

Hon kommer att bli grymt tjusig, Maysan. kramar till dig från oss:-)

Britt Marie o Rudi sa...

Skriv så många svordomar du vill! Det har du all rätt att göra som det är med Maya nu. Och den där jävla rondellen gjorde ju inte saker och ting lättare att handskas med, eller hur? Kram till dig och alla hemma hos dig!

Och visst blir hon värsta puman i det täcket!

Ann-Margret o Vinja sa...

Man får vara ledsen ibland och jag förstår det är jobbigt nu för dig.

Vad kul med ett nytt täcke till Maya, ska kul att se det sen när det är klart.
Vad duktig du är som klarar av att sy egna täcken :)

Kram

Grabbarna boys sa...

Ibland måste man bara få ur sig alla tråkigehter och då behövs det inte mycket går emot en.
Hoppas du känner dig lite gladare nu och täcket, ja det kommer bli supersnyggt!!!
Vov o kram!!

Siriosmilla sa...

Stackare! Jag hoppas att du snart kan tänka positivt igen!

Eva sa...

Lätt att förstå fula orden...:)
Hitta du en plats att skrika lite på, där inga kameler hör.
Och den där tröjan lär hon ju bli landets tjusigaste i alltså!
Kram!

Hanna aka Lilla My sa...

Kramar <3

Zallek - Kellaz sa...

Kram till dig! Hon kommer bli jättefin.

Sandra sa...

KRAM <3