lördag 5 november 2011

Lite tvångsmys med Astrid

Astrid gillar inte så mycket att sitta i knä men att bli buren det gillar hon. Men när vi var hemma hos min mamma så tänkte jag att vi måste ha lite kort med mig och Astrid också. Annars är det ju bara kort på henne och husse som myser :)


Tycker ni inte att hon liknar ormen i Robin Hood lite grann med sin min :) Vad är det han heter sir väs va hahaha. Jag tycker att de är väldigt lika.

kramar och pussar med ett stadigt tag om kamelen


Här sitter hon faktiskt helt lugnt och tillbakalutat även om det inte ser ut så. Finaste undersidan som alla kameler gillar att bli kliade och klappade på. Så här ligger också astrid i soffan kvällstid med alla benen i luften och myser och grymtar.




5 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Ja nog syns det på bilderna att hon inte gillar sitta i knä....Men på den sista bilden ser ju ut att tycka det är riktigt mysigt :)

Ha en skön lördag :)

Kram

Zallek - Kellaz sa...

Vad mysigt! Och så söt hon är. Buren? Hur mycket väger en kamel?

Cajsa och Ozzy sa...

haha ja hon va faktiskt lik Sir Väs!!! hihi

Sanna sa...

Hahahahaha, ja, lite likt Sir Väs är det ändå.. :D Men det är rätt mysigt att ha dem i knät, även om inte DE tycker likadant.. ;)

becca & olga sa...

hihi du menar Sir Väs :D Ne det tyckte jag faktiskt inte hon gjorde! Hhiihi