lördag 26 november 2011

Jag gjorde det :S

Sen i går kväll så gjorde jag det och nu känner jag mig lite nervös faktiskt. Den nervösa känslan var det ett tag sedan jag hade. Jag flyttade upp Astrid i fortsättningsklass och anmälde till tävlingen i Fagersta nu i december. Kunde anmäla till två tävlingar men valde att bara ta en. Olika aspekter spelade in men mest att det kan vara snö och väldigt kallt just då. Inget vidare väder för en kamel att sitta i bilen påpälsad. Hon skulle frysa väldigt mycket och det skulle ju inte vara till våran fördel. Om vi har sett en kamel som fryser så förstår man vad jag menar.


Som Rudis matte skrev sent igår. Lite i sista minuten hmm ja det är lite min grej :) Det ska funderar väldigt mycket innan jag gör slag i saken ibland. Den här tävlingen var en sådan grej. Kom just på åhhh nej det är ju nästa helg hahaha. Astrid kommer att vara helt pucka hon har ju inte löpt klart än. Ja ja men det är nära ;)


Ser tävlingen som en koll för att se hur vi funkar i fortsättningsklass så jag får reda på vad jag ska lägga mitt krut på.


7 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad kul med lite tävling :) Håller tummarna det går bra och att det inte hunnit blivit kallt.

Ha en skön lördag :)
Kram

Arlo sa...

Det ska bli spännande attfå veta om vi kommer att ses där eller ej!Du var tydligen sist att anmäla, det stannade på 200 ekipage!

Siriosmilla sa...

Lycka till! Jag är övertygad om att det kommer att gå toppenbra!

Ninni sa...

Åh, Heja heja! Jag håller tummarna för att det går asbra för er :D Tar du med någon som kan filma eller fotografera? :D

Anonym sa...

Heja heja! Har du bestämt dig om du vill följa med till Stockholm på hundmässa?

Quila o Ronja sa...

Vad kul!!! Tycker du gjorde helt rätt! Vi håller alla tummar o tassar för er :-) Hoppas på massor av fina bilder och kanske en liten film ;-)
Kram

Arlo sa...

Verkar som om varken ni eller vi fick vara med :-((