torsdag 3 november 2011

Våran lektyr för ett tag

Som jag har gett mig in i nått som jag inte har så stor koll på så måste jag se till att vi har lite koll och få förslag på vad vi ska träna på hemma. Så den här bocken av Veronica Bache ska jag nu studera minutsiöst. Den står redan hemma i bokhyllan så den är bara att plocka ner och avnjuta :) Väldigt spännande projekt känner jag och bara för att jag känner det så ska ni se att hon kommer att löpa när det är dax för det är i faraozonen mega ska ni veta :)

Någon mer av mina läsare som ska tävla i Kungsörs inomhus hall i Januari, Februari och Mars. Har en vän som också ska följa med som heter Lisa och har Whippet. Himla kul med sällskap och att vi är på samma våglängd. Hennes hund kan lite mer än Astrid men ingen har tävlat. Himla skoj ska det bli. Känner mig sjukt taggad :))))

9 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Bra böcker, är aldrig fel.
Låter kul. Hoppas nu bara att inte löp sätter käppar i hjulen ;-)

Tack snälla du, för kommentaren. Det värmer
Kram

Zallek - Kellaz sa...

Bra bokval! Du behöver kanske inte oroa dig för löp för 2012 börjar de nya reglerna gälla och då kanske löptikar också får tävla. Har inte riktigt koll, de har inte kommit ut än, men det var på förslag.

Ninni sa...

Även jag har hört att löptikar ska få tävla från 2012 ;)
Undrar om de har den där boken på biblioteket här... Jag borde läsa lite.

Arlo sa...

Kanske, kanske det kan passa att vi kommer och kollar någon av tävlingarna. Vi brukar ju hålla till där i hallen själva, en halvtimmes resa hemifrån.

Christina Klosterberg sa...

Skulle vara kul att höra vad du tycker om böckerna sen och om du får någon användning av dem!

Cajsa och Ozzy sa...

vilken fart de va på Astrid!!=) o Maya va duktig hon va!!

Sara sa...

Jag tycker ni är duktiga allihop det är inte lätt att veta vilka byten man ska göra och när kommer bli kanon :)
Den tidigare kullen Stimm är pappa till finns här http://martinae.wordpress.com/ ingen kennel :) Resten av kullarna dvs Stimms syskon och halvsyskon finns under valpar på vår sida.

Siriosmilla sa...

Lycka till med tävling och träning!
Jag har också boken och har använt den ganska mycket för att få tips och idéer till övningar!

Sanna sa...

Åh, vad tycker du om den? Kanske vore något att köpa!