onsdag 18 maj 2011

Testpanelen, Test 2 & 3

Jag har under en längre tid testat den här handspriten och jag gillar den verkligen. Den har en god doft och går snabbt in i händerna och gör dem inte torra som vissa handsspriter kan göra. Den kladdar inte och förpackningen är lagomt stor för att ha i väskan. Så den här rekomenderar jag verkligen. Ni kan hitta den HÄR på foderbilen. Ett väldigt bra pris också 100 ml för 39 kr.

Mina hundar har knappt några fästingar som jag ser dem rätt fort på deras pälsar och kan ta bort dem innan de biter sig fast. Men härom dagen fick jag äran att prova den här fästingplockaren som jag hade missat en fästing. Den har en ögla som ett lasso som ska träs över fästingen och dras åt. Fästingen var mycket liten och jag fick helt enkelt inte bort hela fästingen. Nej jag kan inte rekomendera den här till små fästingar men den är nog super på de fästingar som är lite större. Annars en bra design tycker jag och lätt att ha med sig i skog och mark som man kan fästa den i kläderna eller stoppa den i fickan. Så den får godkänt fast den inte funkade på den fästingen som jag skulle ta. Är ni intresserade av den här fästingplockaren så hittar ni den HÄR på foderbilen. Den har nu ett specialpris på 29 kr


Inga kommentarer: