onsdag 25 maj 2011

Beställt en bok

På grund av agilitykursen och allt engagemang så känner jag mig helt såld på agility. Så nu har jag beställt den här boken från adblibris. Jag hoppas den kommer fort nästa vecka så jag får förkovra mig i det här nu. Känner att målet är att tävla så nu gäller det att ligga i och träna. Synd bara att vi har så långt till någon bana men det får väl gå helt enkelt. Det får bli en heldag när vi äntligen är där. Även det ger ju massor och saker kan man ju träna på hemma.




4 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Vad kul!!! Hoppas boken är bra. Visst kan man ju träna hemma, men det är så roligt att även träna ihop med andra, eller hur?
Kram

Nina sa...

Åh vad kul! Jag börjar på agilitykurs med Siv om en vecka och jag längtar jättemycket! =)

Tassintryck sa...

Skojskigt! Ni kommer få så mycket roligt ihop.
kram från mig
/maria

Quila o Ronja sa...

Hoppas allt är bra med dig och kamelerna.
Önskar dig en skön helg
Kram på dig