söndag 29 maj 2011

Ingen utställning idag för oss



Hade ställt klockan på halv fem idag för att göra mig i ordning och packa in kamelerna i bilen för att åka till Österbybruk. Men jag kan säga att kroppen ville nått helt annat. Den ville sova. Lite småskackig när jag vaknade bestämde jag mig för att sova vidare. Kroppen sa helt enkelt att nu är jag trött och ibland är det bäst att lyssna på den. Så ingen utställning för oss idag. Känns tråkigt men samtiding känner jag att det var rätt beslut. Vaknade 5 timmar senare och nu känner jag mig utvilad :) Men det blir agility i eftermiddag och framför byten så det är nog bäst man är pigg :) Så skönt som katterna sover på bilden har jag sovit idag. Alla djuren var självklart med


3 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Klokt tänkt och beslutat! Kroppen vet vad den kan och vill. Ha så kul på agilityn i stället!

Christina Klosterberg sa...

Du gjorde helt rätt att lyssna på din kropp. Det kommer fler utställningar!

Quila o Ronja sa...

Vad förståndigt, att lyssna på din kropp. Vi/jag är nog lite dåliga på det.
Mysig bild :-)
Kram