söndag 8 maj 2011

Studiecirkel med kontaktkontraktet

Igår efter rallylydnaden var jag på den första träffen för studiecirkeln om boken kontaktkontraktet av Eva Bodfäldt. Jag blev inbjuden av Asta och Frejas matte att vara med och jag tackade ja. Dels för att få vara med på en spännande studiecirkel och för att träffa lite nya hundmänniskor. Så igår träffades vi och det var så kul känner att det kommer att bli en supercirkel som jag tror att alla vi som är med tänker och känner på samma sätt. Sedan var det ju jättekul att träffa Astas och Frejas matte IRL som vi bara har läst deras blogg.

Men nått som jag måste inhandla är den här boken. Har den gamla men det har tydligen tillkommit lite saker som ett nytt kapitel :) Det går ju inte att vara med om det inte går att läsa allt som ska läsas. Den var också utlånad på bibblan annars hade det varit ett alternativ men bara att beställa från adlibris då :)

3 kommentarer:

Tassintryck sa...

Alltid givande med massa hunddiskutioner :-). Jag har inte läst den boken men blev sugen nu.
SV: Edda är nästan som en valp själv ff så hon skulle nog ta ett dåligt ansvar som moster ;-) men stolt, jo säkert.
Ha en bra söndag!
kram från mig
/maria

Quila o Ronja sa...

Vad kul med en givande studiecirkel :-) Du får föra ALL information vidare här, hihi
Ha en bra dag
Kram

Rudi o matte sa...

Kul med studiecirkel och kul att träffa bloggisar IRL! Boken har jag, den nya upplagan, och läser om bitar då och då. Den är så klokt skriven!