torsdag 12 april 2012

Mattes personliga

Hej alla hundvänner :)

Tänkte bara berätta att jag har en personlig blogg där jag skriver lite allmänt tråkigt om mig själv. Men jag har precis gett mig in i en tävling där man ska tolka olika teman med bilder. 365 +1 bilder på ett år. Jag har lyckats lägga upp 11 igår.....pust. Jag ligger lite efter som jag har gett mig in i utmaningen sent men vad gör det. Tänkte att det är ett spännande tillfälle att få lära mig mer om att fota och att lära mig kameran bättre. Sedan är det ju lite klurigt när det är olika teman. Har som mål att lägga upp många bilder under några dagar så jag kommer i kapp. Men vi får se om jag orkar :) Tog lite tid i går att fixa med det där. 

Så vill ni läsa lite tråkigt om mig och kolla på mina bilder ska ni gå in HÄR

3 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad kul du har en egen blogg :-) . Ska genast gå in och kolla. Hoppas du får ihop alla kort du ska. Här finns det iaf kort i överflöd ;-)
Ha en bra dag i solen.

Kram

Sofie sa...

Ja jag har ju det. Men det är svårt att skriva en personlig blogg tycker jag. Mycket roligare att skriv aom kamelerna. Men jag tänker att det kanske kan utveckla mig lite :)

Sandra sa...

så spännande skall genast gå in och kika :)