måndag 13 juni 2011

Semester

Idag börjar min och kamelernas semester tillsammans. En veckas ledighet ska jag ha innan jag ska jobba nio veckor. Vi ska försöka komma igång och träna lite men vi får hålla oss hemma som jag har skickat iväg min bil på lackering. Känns inte som någon förlust som vi ändå har karens här hemma. Astrid är nu mera hostfri och på fredag ska vi besöka Falu djursjukhus för att plåta lungorna och se om de ser ut som vanligt igen. Gör de det ska vi börja motionera lite sakta igen. Det skulle nog guldkamelen gilla. Idag är det lite kallt ute men jag funderar om vi inte ska ta en promenad till en gräsplan i skogen och träna lite senare. Ska försöka ta med mig kameran.


3 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad skönt med lite semester :) Det kan du verkligen behöva somverkar ha så hemska natt pass :(
Jobbar du bara nätter eller även dagtid?

Ha en skön dag med kamelerna :) Väntar med spänning på en massa fina kort :)

Kram

Quila o Ronja sa...

Härligt med ledighet! Var ska du jobba?
Sv. Det är ju Göta Kanal....även kallat "skilsmässodiket", hihi.
Bara att vänta då..................på bilder alltså!!!
Kram

Tassintryck sa...

Hoppas att bilderna ser riktigt riktigt bra ut. Hoppas även att ni får en superbra vecka tillsammans! Härlig bild!
Sv: att jag inte tänkte på det!
Ska genast in och kolla.
kram från mig
/maria