tisdag 21 juni 2011

Jag och Maysan på youtube






Idag efter många om och men så fick jag upp den här filmen på Youtube :) Det var inte det enklaste som datorn strejkade och jag först inte hittade det rätta formatat ett spara i. Sedan var det ju inte så svårt när jag fattade grejen. Så nu ska vi bli kändisar på youtube :) Föresten lite så där från ämnet men jag tycker att det är fruktansvärt svårt att skriva youtube vill gärna skriva varje gång yputube. :)


Som ni ser så försöker vi klicka in apporten. Har gett mig fan på att det ska gå men nu kör vi bara klick när nosen nuddar apportbocken. Kan inte lägga den på golvet får då vill hon sparka på den också. Hade mitt stora objektiv på så därför är det lite trångt i bilden kunde inte skjuta tillbaka stolen mer. Men nu ska jag försöka filma oss mera. Det är bra att se oss på film. Kanske får inskaffa mig ett stativ helt enkelt :)) Gud vad rolig kameran är också och bästa Maysan. På torsdag ska Johanna komma hit och filma oss på morgon när vi går linförighet. Det ska bli spännaden.




5 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Oh, vad kul med film! Visst är det så, att det är bra att se hur man gör :-)
Sv. Vad bra! Jag skojade bara ;-)
Kram

Ann-Margret o Vinja sa...

Kan inte se din film från jobbet :( Får kolla i morgon när jag vaknar.

Arlo sa...

Bra film, Maysan och attans vad godis du får för att nudda apporten! Bra jobbat!
På nästa film vill jag se dig spela på orgeln också:-)

Anonym sa...

Bra jobbat där. Håller med Rudi, en liten trall på orgeln vore fin fint;)

Katarina sa...

Det är så kul att titta på er på film! Säger så mycket mer än ord och stillbilder.