fredag 22 juli 2011

Skönhetsvård och jobb

Känns nu lugnt att åka till jobbet. Kamelerna fick igår stora uppsnyggnings paketet :) vilket innebar, klippta klor, rengjorda öron och borttagning av tandsten. Bilen är lite halvpackad och i morgon bitti åker vi till köping och utställning. Jag har fortfarande ett leende på läpparna och igår anmälde jag till en lydnadstävling till. Bilden är från när jag och Maya åkte hem från tävlingen. Jag vet att det funderas över från Susanne hur det går med tältet och kattfan. Tältet har jag inte tränat mer på men i morgon då vet vi ;) kattfan terrar sin matte varje natt med ätt spinna henne i örat pga ätt hon vill ligga tätt under täcket. Självklart ställer jag upp. Dryg men så mysigt.

2 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Hihi!!!Synd att vi skippade Köpingsutställningen till förmån för träningslägret. Hade varit kul att träffa dig och dina kameler ;-)
Lycka till med allt i morgon.
Antar att du inte kommer bli störd av någon katt, i Köping =)
Kram

Arlo sa...

Lycka till i Köping! Där är jag ofta. Så bra att ni vill tävla lydnad mera, det vill inte jag. Så matten har lovat att jag slipper, för nu ska vi dansa i stället! Sen kommer jag förbi och bjuder upp damerna!