tisdag 26 juli 2011

Här ska bantas

I helgen fick jag det även bekräftat på papper. Astrid är inte längre en guldkamel utan snarare en guldknubbsäl. Ja det viste jag redan men har left lite i förnekelsen ;) Men nu ska vi ta tag i det här, även matte behöver bli lite lättare i kroppen. Så igår var vi ute på en promenad på 8 km där vi inte stannade och luktade på saker utan bara gick och gick tillsammans med Cattis och smulan. Det var varmt men väldigt skönt. Idag blev det ingen promenad som jag inte hade hjärta att lämna Anka själv hemma på kvällen som de har varit själva hela dagen när jag var på jobbet förutom en 45 minuter när vi träffades mitt på dagen och lunchen. Nej inte skulle hon få vara själv igen. Men i morgon blir det en promenad igen för då är vi lediga :)


Så här stod det i Astrids kritiklapp "visas i aningen för högt hull" Ja ni förstår ;)


5 kommentarer:

Katarina sa...

Här kämpar vi också med vikten. Nanna ska ner och Leia ska upp...

-Snygg header!

Ann-Margret o Vinja sa...

Men inte ser dina hundar ut att vara nå överviktiga. Iaf inte på dom bilderna jag sett, men jag vet ju inte heller hur dom ska se ut egentligen ;)

Ha det så bra och lycka till med bantningen för er bägge. Kan tänka mig att Astrid är lättare att banta än matten. För Astrid kan inte gå och skåp äta ;)

Kram

Grabbarna boys sa...

Men vadå, det är ju sommar o sol och då innebär det att man ska strunta i den där vikten.
Det säger matte iallafall, men om det menar henne eller oss vet i tusan dååå.
Vi tycker du är fin precis som du är.
Vov från grabbarna boys!

Quila o Ronja sa...

Vilken fin header!!! Jag säger som Ann-Margret, det syns inte på bilderna. Dom är jättefina, alla tre :-)
Men, lycka till i alla fall.
Kram

Sandra sa...

Jag sa ju det Sofie ;-)