fredag 1 juli 2011

Hm var är

BOKEN som jag har beställt???? Skulle verkligen behöva den NU känner jag. Jag hoppas att den dyker ner i min brevlåda i dag för nu behöver jag läsa lite om linförighet och inlärning. Vi har ett problem som jag vill försöka få lite koll på till på onsdag. Måste också åka till en brukshundklubb för att träna hinder men det är ju så jäkla varmt puust.


Idag har vi tränat lite jag och Maya men det är inte riktigt min dag på månaden om man säger så. Humöret är inte på topp så det blev inte så lyckat. Men inte heller missär som tur är.


Men nu har jag bestämt mig för att inte ha så höga krav till på onsdag men jag känner att tävlingsinstinkten börjar göra sig påmind. Jag hatar verkligen när det går dåligt :) Men nu ska jag bara ta det för vad det är och se var vi står. Kommer säkert att bli så nervös så hela kroppsspråket blir väldigt konstigt. Kanske även Maysan får tävlingsnerver. :))) Vi kan ju hoppas det så blir det jättebra


5 kommentarer:

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad tråkigt att inte boken kommit om du fått problem med linförigheten :(
Vad är det som går dåligt då och vilken bok är det som du beställt?

Hoppas du hinner lösa problemet innan tävlingen.

Arlo sa...

Tävlingsnerverna är ju svåra att rå på, det är svårast av allt när det gäller.
Sen är det ju inte precis önskeväder för hårdträning heller..
Men vi tror på er!

Christina Klosterberg sa...

Man vinner nog i längden på att skynda långsamt!

Quila o Ronja sa...

Rätt inställning!!! Ta det för vad det är. Ha kul!
(Lätt för mig att säga ;-) Är precis likadan själv, hihi)
Kram, kram

Johanna sa...

Ska försöka komma o hejja på er! :)